نوید محمدزاده روی صحنه می‌رود

رکنا شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 11:19
رکنا: نوید محمدزاده در دومین تجربه کارگردانی‌اش در تئاتر، بزودی نمایش «پرنده‌ی سیاه» را به صحنه می‌برد.
نوید محمدزاده روی صحنه می‌رود

به گزارش رکنا، نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر از ۳۰ اردیبهشت ماه قرار است، «پرنده‌ی سیاه» را در «پردیس تئاتر و موسیقی دکر» روی صحنه ببرد.

نمایشنامه «پرنده‌ی سیاه» نوشته دیوید هریر است که توسط پوریا سیدی و مریم حسینی ترجمه شده است.

نوید محمدزاده و مریم حسینی بازیگران این نمایش هستند که در خلاصه داستان آن آمده است،ملاقاتی غیرمنتظره ، سال ها پیش.

تهیه کننده «پرنده‌ی سیاه» محمد قدس و نوید محمدزاده هستند و دیگر عوامل این نمایش که پیش فروش بلیت آن از ۲۱ اردیبهشت ماه در تیوال آغاز می شود، عبارتند از: مشاور پروژه:یوسف باپیری، طراح نور: نوید محمدزاده، طراح صحنه: نوید محمدزاده،طراح گرافیک:مریم برادران،طراح لباس: فرشته حسینی، مدیر تولید: داود ونداده، دستیار کارگردان: کسری فریادی، عکاس: مهرداد متجلی.

نوید محمدزاده بیش از یک سال قبل ، اولین تجربه کارگردانی تئاتر را با نمایش «شهربازی» در تئاتر لبخند به صحنه برد و پس از آن در ادامه تجربه‌های تهیه کنندگی‌اش در تئاتر، نمایش «درد» را اجرا کرد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.