سخنگوی وزارت کشور: نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارند

فرارو شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 11:08
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وضعیت ناپایدار آتش بس و آمادگی کامل رزمندگان ایران، تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که سطح آمادگی ما، از آغاز درگیری‌ها در ماه مبارک رمضان، بسیار فراتر رفته و در بالاترین سطح قرار دارد.

علی زینی‌وند، سخنگوی وزارت کشور در حال حاضر، در نشست خبری، اظهار کرد:  با وجود توقف درگیری‌ها، همچنان با وضعیتی ناپایدار و نه جنگ و نه صلح هستیم. در چنین شرایطی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند گام‌هایی عملی برای تثبیت اوضاع و بهبود معیشت و آرامش مردم بردارند.

زینی‌وند، ادامه داد: در این میان، رزمندگان عزیز ما با حفظ و تقویت آمادگی خود، همان‌گونه که فرماندهان نیروهای مسلح اعلام کرده‌اند، در وضعیت آمادگی کامل قرار دارند؛ موضوعی که خود موجب دلگرمی و آرامش خاطر ملت شده است.

وی افزود: در حوزه تخصصی وزارت کشور نیز، دستگاه‌های مربوطه گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهند اما در خصوص امنیت و آمادگی نیروهای مسلح، با قاطعیت اعلام می‌کنیم که سطح آمادگی ما، از آغاز درگیری‌ها در ماه مبارک رمضان، بسیار فراتر رفته و در بالاترین سطح قرار دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.