فوت کودک چهار ساله یزدی بر اثر غرق شدگی

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 10:02
یزد - رئیس اورژانس استان یزد گفت: کودک چهار ساله‌ای بر اثر غرق شدگی در کانال آب جاده دربید در استان یزد فوت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد سهیلی گفت: جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، تماسی از سوی والدین یک کودک و اظهاراتی مبنی بر احتمال برق گرفتگی و سپس غرق شدگی کودک شان در کانال آب در جاده دربید دریافت شد و بلافاصله هماهنگی لازم جهت‌ اعزام آمبولانس به محل حادثه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس، عملیات احیای قلبی_ریوی را برای کودک تا رسیدن به بیمارستان انجام دادند که متاسفانه کودک علیرغم تلاش کادر درمان اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان مقصد فوت کرده است.

سهیلی افزود: با توجه به فوت دو نفر دیگر در یک هفته گذشته بر اثر غرق شدگی، رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در زمان حضور در حاشیه منابع آبی و مراقبت از کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین ادامه داد: بی‌توجهی به این مسئله می‌تواند زمینه‌ساز وقوع حوادث ناگوار دیگری شود و امید است با رعایت بیشتر نکات ایمنی بویژه در ایام گرم سال، شاهد تکرار چنین حوادث دردناکی نباشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.