نجات ۳ زن از غرق‌شدگی در منطقه لفور

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 23:26
بابل - رئیس اورژانس بابل، از امدادرسانی به سه زن مصدوم غرق‌شدگی در منطقه لفور خبر داد.

ابوالقاسم لعلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از امدادرسانی به سه زن مصدوم غرق‌شدگی در منطقه لفور خبر داد و اظهار داشت: عصر جمعه گزارشی مردمی مبنی بر غرق‌شدگی در لفور به مرکز ارتباطات اورژانس بابل اعلام شد که بلافاصله تکنسین‌های پایگاه‌های اورژانس سیدکلا و ریگ چشمه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند. مصدومان این حادثه سه زن در سنین ۱۵، ۱۸ و ۴۲ سال بودند که به دلیل رفتن به داخل رودخانه دچار غرق‌شدگی شده بودند.

رئیس اورژانس بابل تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، باز کردن راه هوایی و اجرای اقدامات دارویی، اقدامات لازم برای تثبیت وضعیت آنان را انجام دادند.

لعلی در پایان خاطرنشان کرد: هر سه مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی و تحت مراقبت‌های مداوم، جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی آن‌ها پایدار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.