جوکار: بروکراسی اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت شود

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:42
یزد - نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بروکراسی اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت شود گفت: مسیر دریافت مجوزهای درمانی تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار عصر جمعه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۷ تختخوابی حضرت زینب(س) شهرستان اشکذر برگزار شد با بیان اینکه امروز روز خوبی برای مردم شهرستان اشکذر است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این مجموعه درمانی در سال ۱۳۹۳ آغاز شد و برای اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، دو سال پیگیری و دوندگی صورت گرفت.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشواری فرآیندهای اداری در حوزه اخذ مجوزهای درمانی افزود: دریافت مجوز از وزارتخانه کار ساده‌ای نیست و گاهی سیستم اداری پاسخگوی افرادی که قصد دارند از مال شخصی خود در مسیر خدمت به مردم هزینه کنند، نیست.

وی تأکید کرد: لازم است برای تسهیل این روندها تدبیر جدی اندیشیده شود تا سرمایه‌گذاران و خیران حوزه سلامت بتوانند با سرعت و انگیزه بیشتری در این مسیر گام بردارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس ادامه داد: در حال حاضر درمانگاه، اورژانس و بخش داخلی این بیمارستان راه‌اندازی شده و ارائه خدمات به مردم آغاز شده است.

جوکار در عین حال با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی گفت: تعدادی از شهروندان نسبت به تغییر وضعیت خدمات که پیش از این رایگان بوده، انتقاداتی دارند که لازم است این موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.