آتش بس میان لبنان واسرائیل تمدید شد

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:35
این وزارتخانه اشاره کرد که دور چهارم مذاکرات میان لبنان و اسرائیل روزهای دوم و سوم ماه آینده (ژوئن) برگزار می‌شود.

وزارت امور خارجه آمریکا از تمدید آتش بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که توافق آتش بس میان لبنان و اسرائیل ۴۵ روز تمدید شد.

این وزارتخانه اشاره کرد که دور چهارم مذاکرات میان لبنان و اسرائیل روزهای دوم و سوم ماه آینده (ژوئن) برگزار می‌شود.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که نشستی امنیتی در مقر وزارت جنگ در ۲۹ ماه مه با مشارکت هیات‌های نظامی لبنان و اسرائیل برگزار می‌شود.

این در حالی است که اسرائیل  هر روزه مناطق مختلفی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار می‌دهد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.