وزیر امور خارجه کشور در نشست خبری خود با رسانههای هندی، با اشاره به شکننده بودن آتش بس ایران و آمریکا، گفت: تلاش داریم به دیپلماسی شانس دیگری بدهیم تا راهکاری مذاکراتی یافت شود.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشور، امروز، جمعه، در حاشیه نشست بریکس، در یک نشست خبری با رسانه های هندی، حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار فرارو در دهلی نو، وزیر امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود با رسانههای هندی به این نکات اشاره کرد:
- تلاش داریم به دیپلماسی شانس دیگری بدهیم تا راهکاری مذاکراتی یافت شود.
- پرونده ایران راهکار نظامی ندارد.
- در برابر هر تجاوزی، قاطعانه میایستیم و در برابر تحریمها، استوارانه مقاومت میکنیم.
- کشور من ۴۰ سال تحت تحریمهای ظالمانه بوده است.
- مردم ایران فقط به زبان احترام پاسخ میدهند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.