وزیر امور خارجه هند در توئیتی از گفتگو با سیدعباس عراقچی درباره وضعیت غرب آسیا و پیامدهای آن خبر داد و افزود: از حضور ایشان در نشست بریکس ۲۰۲۶ قدردانی میکنم.
جایشانکار، وزیر امور خارجه هند، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز صبح در دهلی گفتوگوی مفصلی با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران داشتم.
درباره وضعیت غرب آسیا و پیامدهای آن گفتوگو کردیم. همچنین درباره مسائل دوجانبه مورد علاقه مشترک تبادل نظر داشتیم.»
وی افزود: «از حضور ایشان در نشست بریکس ۲۰۲۶ قدردانی میکنم.»
به گزارش فرارو، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشور، امروز صبح در حاشیه نشست بریکس 2026 با جایشانکار، وزیر امور خارجه هند، دیدار کرد.

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.