AFC علیرضا بیرانوند را جریمه کرد

افکار نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:39
کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان تیم تراکتور را به دلیل اخراج در دیدار برابر شباب الاهلی امارات یک جلسه محروم و ۲ هزار دلار جریمه کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور در مصاف با شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی و اخلاق AFC این دروازه‌بان یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده که همان محرومیت خودکار ناشی از اخراج است. همچنین AFC اعلام کرد این محرومیت به مسابقات بعدی منتقل خواهد شد.

کمیته انضباطی AFC همچنین بیرانوند را به پرداخت ۲ هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرده است. این مبلغ باید حداکثر ظرف ۳۰ روز پس از ابلاغ رسمی رأی پرداخت شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.