گزارش اختصاصی فرارو از آغاز سفر عراقچی به هند

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:38
عباس عراقچی وارد هند شد. وی در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس بریکس دیدارهایدوجانبه نیز خواهد داشت.

فرارو- عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس، وارد پایتخت هند شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فرارو به دهلی نو، وزیر خارجه در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاسِ بریکس که پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت)، برگزار می‌شود، دیداری دوجانبه با سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند خواهد داشت و با سایر وزرا و مقام‌های شرکت کننده در این نشست نیز گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

این نشست مقدمه‌ای برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو بریکس در شهریورماه خواهد بود که در دهلی نو برگزار می‌شود. هند ریاست دوره‌ای بریکس را بر عهده دارد.

عراقچی در فرودگاه دهلی

عراقچی 1111111111

عراقچی 11

عراقچی 11111

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.