مونا کرمی در این روزهای سخت: من سوگ را گذاشته‌ام روی شانه‌هایم... می‌روم فراموش کنم و چای بنوشم و قدم بزنم و کار کنم و به زندگی‌ام بچسبم، دوباره یادم می‌افتد!

رکنا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:06
مونا کرمی با انتشار تصویری شخصی از حال و احوال این روزهایش نوشت.
مونا کرمی در این روزهای سخت: من سوگ را گذاشته‌ام روی شانه‌هایم... می‌روم فراموش کنم و چای بنوشم و قدم بزنم و کار کنم و به زندگی‌ام بچسبم، دوباره یادم می‌افتد!

مونا کرمی با انتشار تصویری از خودش در فضای مجازی نوشت:

می‌روم آرام بگیرم، دوباره یادم می‌افتد.

می‌روم بخوابم، دوباره یادم می‌افتد. می‌روم فراموش کنم و چای بنوشم و قدم بزنم و کار کنم و به زندگی‌ام بچسبم، دوباره یادم می‌افتد

من از یاد نبرنده‌ترینم! من یادم نمی‌رود! من سوگ را گذاشته‌ام روی شانه‌هایم و بغض را گذاشته‌ام در جیب پیراهنم و خودم را با نحیف‌ترین رشته‌ها به زندگی متصل نگه داشته‌ام. من به ظاهر عادی‌ام اما کافی‌ست اخمی ببینم و ظلمی متحمل شوم و خراشی بردارم تا تمام زخم‌های عمیق دلم به یکباره سر باز کنند و بغض چندین هزار ساله‌ام سرریز شود و زار زار اشک بریزم و فریاد بزنم:

چرا خوب نمی‌شوم؟

چرا

یادم

نمی‌رود!؟

مونا کرمی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.