افزایش مصدومان حوادث جوی تهران به 17 نفر

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:32
سخنگوی اورژانس تهران از مصدومیت 17 نفر بر اثر حوادث جوی در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شروین تبریزی با اشاره به وقوع طوفان در تهران اظهار کرد: حوادث جوی در تهران تاکنون 4 مصدوم داشته است.

وی افزود: تمامی مصدومان توسط کارشناسان اورژانس استان تهران در محل حادثه درمان شده‌اند.

وی نسبت به احتمال وقوع خسارات مالی و جانی ناشی از سقوط سازه‌های ناپایدار و درختان و اشیا به شهروندان هشدار داد.

خبر تکمیلی ساعت 23:15

تبریزی، سخنگوی اورژانس تهران گفت: حوادث جوی در تهران تاکنون 7 مصدوم داشته که 5 نفر از آن‌ها در محل حادثه درمان و دو نفر نیز به بیمارستان‌های بهارلو و امام خمینی(ره)انتقال یافتند.

خبر تکمیلی ساعت 32 دقیقه بامداد 23 اردیبهشت

تبریزی، سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: حوادث جوی (باد و طوفان) در استان تهران تاکنون 17 مصدوم داشته است.

وی افزود: از این تعداد 6 نفر در محل درمان و 11 نفر به بیمارستان‌های امام خمینی، بهارلو، امام حسین، ضیائیان و فیروزگر منتقل شدند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.