بیماران قلبی از کمبود داروی دیلتیازم در داروخانه‌ها می گویند

رکنا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:55
رکنا، در حالی که بیماران قلبی و مبتلایان به فشار خون به مصرف مستمر داروی «دیلتیازم» وابسته‌اند، برخی شهروندان از کمبود این دارو در داروخانه‌ها طی حدود دو ماه گذشته خبر می‌دهند.
 بیماران قلبی از کمبود داروی دیلتیازم در داروخانه‌ها می گویند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شهروندان با اشاره به کمبود داروی «دیلتیازم» در داروخانه‌ها، از ادامه‌دار شدن مشکل تأمین این داروی حیاتی برای بیماران قلبی و مبتلایان به فشار خون خبر می دهند.

او گفت که از حدود دو ماه گذشته و همزمان با آغاز تنش‌های اخیر، این دارو در بسیاری از داروخانه‌ها کمیاب شده است.

به گفته این شهروندان، داروخانه‌ها اغلب اعلام می‌کنند که داروی دیلتیازم توزیع نشده و زمان مشخصی نیز برای تأمین دوباره آن ارائه نمی‌شود؛ موضوعی که نگرانی بیماران وابسته به این دارو را افزایش داده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.