کشف بمب ۵۰۰ کیلوگرمی به جا مانده از جنگ جهانی دوم در آلمان

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:34
با وجود گذشت بیش از ۸۰ سال از آغاز جنگ دوم جهانی، هر از گاهی بمب‌های منفجر نشده دوران جنگ در نقاط مختلف شهری در آلمان کشف و خنثی می‌شود.

یک بمب عمل نکرده ۵۰۰ کیلوگرمی به جا مانده از جنگ جهانی دوم در نزدیکی پادگان نیروهای آمریکایی در شهر ویسبادن آلمان، کشف شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از اشپیگل، قرار است امروز این بمب که اطراف آن تا شعاع ۷۰۰ متری تخلیه شده است، خنثی شود. 

جاده و خطوط راه‌آهن منتهی به مکان کشف بمب برای عملیات خنثی‌سازی بسته شده و حدود ۵۰ نفر از ساکنان منطقه اطراف نیز مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. 

گزارش شده که این بمب ساخت آمریکا بعد از ظهر سه‌شنبه در جریان اقدامات مربوط به ساخت جاده در نزدیکی پادگان لوسیوس دی کلی در منطقه اربنهایم شهر ویسبادن کشف شده است. 

با وجود گذشت بیش از ۸۰ سال از آغاز جنگ دوم جهانی، هر از گاهی بمب‌های منفجر نشده دوران جنگ در نقاط مختلف شهری در آلمان کشف و خنثی می‌شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.