رشد ۱۵ درصدی خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان سمنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:29
سمنان- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از افزایش ۱۵ درصدی خدمات درمانی در استان خبر داد و گفت: به‌طور میانگین روزانه هشت هزار و ۶۰۰ نفر به درمانگاه‌های سازمان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن پیوندی صبح چهارشنبه در جلسه ماهانه کمیته نظارت بر درمان استان سمنان به میزبانی تامین اجتماعی سمنان، با بیان اینکه در سال گذشته به صورت میانگین روزی هشت هزار و ۶۰۰ نفر به درمانگاه های تامین اجتماعی استان مراجعه داشته‌اند، تاکید کرد: این میزان مراجعه و دریافت خدمات در قیاس با سال قبل از آن یعنی ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۵ درصد بیشتر شده است

وی با بیان اینکه افزایش تعرفه خدمات درمان سرپائی و بستری در بخش خصوصی یکی از دلایلی است که مردم بیشتر به تامین اجتماعی مراجعه دارند افزود: در سال ۱۴۰۴ به صورت میانگین هر بیمه شده تامین اجتماعی در استان سمنان شش بار به درمانگاه تامین مراجعه کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از ارائه خدمات پاراکلینکی شامل ویزیت، خدمات دارویی، آزمایش، فیزیوتراپی، رادیولوژی و ... در تامین اجتماعی استان خبر داد و ابراز کرد: علیرغم وجود برخی محدودیتهای سازمانی و درمانی در ارائه خدمت بویژه در حوزه متخصصین، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است

پیوندی با اشاره به تنوع خدماترسانی در درمانگاه های استان افزود: تامین اجتماعی استان با یک بیمارستان و هفت مرکز درمانی سرپائی به بیش از ۵۰۰ هزار بیمه شده خدمات ارائه می کند.

وی از برنامه ریزی گسترده تر تامین اجتماعی در راستای خدمت رسانی بهتر و گسترده تر به بیمه شدگان خبر داد و گفت: نوبت گیری از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان نیز به صورت الکترونیکی در دسترس مردم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.