افزایش ساعات فعالیت سامانه‌های ثبت رسمی اسناد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:27
ساعات کاری سامانه‌های ثبت رسمی اسناد از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت فعالیت سامانه‌های ثبت رسمی اسناد از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری افزایش یافت. بر اساس این تصمیم، سامانه‌های مذکور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ (۴ عصر) و در روزهای پنج‌شنبه نیز تا ساعت ۱۴ (۲ بعدازظهر) فعال خواهند بود.

حسن بابائی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با صدور این دستور، هدف از این تغییر را افزایش رضایتمندی مردم، بهبود کسب‌وکار دفاتر اسناد رسمی و ارتقاء خدمات ثبتی اعلام کرد. همچنین سازمان ثبت تأکید کرده که این اقدام در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و پیگیری درخواست‌های مکرر سران دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

افزایش ساعت کاری سامانه‌ها، فرصت بیشتری برای مراجعان و دفاتر اسناد رسمی فراهم خواهد کرد و گامی عملی در جهت کاهش ازدحام، تسهیل فرآیندها و تحقق عدالت اداری محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.