حمله وزیر فاشیست اسرائیل به ستاره بارسلونا

مشرق نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:11
وزیر امنیت داخلی اسرائیل که سردمدار نژادپرستی و رفتارهای فاشیستی است ستاره بارسلونا را به خاطر حمایت از فلسطین سرزنش کرد.

به گزارش مشرق، لامین یامال، ستاره اول بارسلونا با برافراشتن پرچم فلسطین در جشن قهرمانی به موضوع اول رسانه‌های دنیا تبدیل شده در همین رابطه ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شدت از این اقدام ستاره مسلمان عصبانی شد و گفت: من از نفرت لامین یامال از اسرائیل غافلگیر نشدم!

بن‌گویر افراطی‌ترین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی است که با رفتار فاشیستی و غیرانسانی علیه فلسطینی‌ها شهرت دارد.

این مسئول افراطی صهیونیست‌ها پیش از این هم به حکیم زیاش ستاره مراکشی که علیه قانون غیرانسانی اعدام اسرای فلسطینی موضع گرفته بود، حمله کرده بود.

وزیر اشغالگران فلسطین با کمال وقاحت می‌گوید که یک نفر به لامین یامال بازیکن فوتبال بگوید که پرچم کشوری را بالا برده که وجود خارجی ندارد و پشتوانه‌اش قتل و ترور یهودیان است.

این ادعای وزیر فاشیستی درحالستکه اسرائیل از زمان آغاز جنگ علیه غزه بیش از ۷۲ هزار فلسطینی را به قتل رسانده و سازمان ملل و تمام نهادهای حقوق بشری جنایت جنگی و نسل‌کشی آنها را تایید کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.