رضایی: بخش امام حسن در مسیر توسعه قرار گرفته است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:08
بوشهر- بخشدار امام‌حسن گفت: در این بخش با حمایت مدیران ارشد استان و پیگیری‌های مستمر مسئولان محلی، گام‌های بلندی در مسیر توسعه برداشته شده است.

محمود رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدهای میدانی مسئولان استان از این بخش گفت: استاندار بوشهر، معاون عمرانی، مدیرعامل شرکت آبفا و مدیران و کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان طی هفته گذشته با حضور در این بخش، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های کلیدی در حوزه‌های عمرانی، شیلات، بهداشت، آموزش و ورزش قرار گرفتند.

بخشدار امام‌حسن افزود: شرایط اقتصادی و محدودیت‌های بودجه‌ای کشور هرگز نباید مانع پیشرفت مناطق شود لذا ما در بخش امام‌حسن باور داریم که با مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های شبانه‌روزی، می‌توان در دل مشکلات فرصت ساخت و خوشبختانه همین روحیه سبب شد تا اعتبارات تخصصی برای پروژه‌های حیاتی تخصیص یابد.

رضایی: بخش امام حسن در مسیر توسعه قرار گرفته است

وی با اشاره به رویکرد دولت وفاق ملی تأکید کرد: این دستاوردها نتیجه هم‌افزایی و همکاری صمیمانه مدیران استانی و شهرستانی است؛ روحیه‌ای که با درک واقعی از نیازهای مناطق کمتر برخوردار، نشان داد توسعه و آبادانی، حتی در شرایط دشوار اقتصادی، همچنان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

بخشدار امام‌حسن گفت: پیگیری امور عمرانی در این بخش با سرعت و دقت بیشتری ادامه دارد و ما متعهد هستیم هر قطره از اعتبارات تخصیص‌یافته را با شفافیت و کارایی در مسیر خدمت به مردم شریف امام‌حسن هزینه کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.