مرگ شوکه کننده ستاره ان‌بی‌ای

همشهری آنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 08:54
ممفیس گریزلیز عصر سه‌شنبه خبر تلخ درگذشت برندن کلارک، فوروارد-سنتر این تیم، را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین کلارک در ۲۹ سالگی جان خود را از دست داد و علت مرگش هنوز مشخص نشده است. باشگاه گریزلیز با انتشار پیامی احساسی این خبر را تأیید کرد:«ما عمیقاً از درگذشت غم‌انگیز برندن کلارک شوکه و اندوهگین هستیم.

برندن هم‌تیمی فوق‌العاده‌ای بود و حتی انسان بهتری؛ کسی که تأثیرش بر سازمان و جامعه ممفیس هرگز فراموش نخواهد شد. صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را به خانواده و عزیزانش در این دوران سخت ابراز می‌کنیم.»

دوران حرفه‌ای کلارک زمانی که مصدومیت‌ها اجازه می‌دادند، با ثبات و عملکرد خوب همراه بود. او در ۳۰۹ بازی فصل عادی ان‌بی‌ای میانگین ۱۰.۲ امتیاز، ۵.۵ ریباند و ۱.۳ پاس گل ثبت کرد و درصد موفقیت چشمگیر ۶۰.۵ درصدی در شوت‌هایش داشت. با این حال، در سال‌های اخیر مشکلات جسمانی باعث شد حضورش در زمین محدود شود؛ تا جایی که در فصل ۲۶-۲۰۲۵ فقط در دو مسابقه به میدان رفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.