آغاز مسافرگیری در ایستگاه متروی ورزشگاه تختی از امروز

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 08:32
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از آغاز مسافرگیری در ایستگاه ورزشگاه تختی از امروز خبر داد و گفت: این ایستگاه، بیست‌ودومین ایستگاه از خط ۷ متروی تهران است.

آغاز مسافرگیری در ایستگاه متروی ورزشگاه تختی از امروزبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مسعود لطفی افزود: با بهره‌برداری از این ایستگاه، دسترسی ساکنان محدوده شمال افسریه، سه‌راه تختی و شهرک‌های واقع در شرق بزرگراه بسیج به شبکه حمل‌ونقل ریلی تهران تسهیل شده و پوشش خدمات مترو در این بخش از شهر توسعه می‌یابد.
وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این ایستگاه اظهار کرد: بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی علاوه بر افزایش دسترسی شهروندان به حمل‌ونقل عمومی پاک و ایمن، موجب ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی و بهبود شرایط بهره‌برداری در خط ۷ خواهد شد.
لطفی تصریح کرد:: با افتتاح این ایستگاه، شرایط برای ارائه خدمات منظم‌تر به مسافران و افزایش پایداری حرکت قطار‌ها در خط ۷ فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط هفت، ۱۲ دقیقه است و با وجود افزایش زمان سیر به دلیل اضافه شدن ایستگاه جدید، تلاش شده با برنامه‌ریزی عملیاتی مناسب، این زمان‌بندی به‌صورت پایدار حفظ شود تا خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی گامی مؤثر در جهت توسعه حمل‌ونقل عمومی، افزایش دسترسی شهروندان شرق و جنوب‌شرق تهران به شبکه مترو و ارتقاء کیفیت سفر‌های درون‌شهری محسوب می‌شود.
گفتنی است خط ۷ متروی تهران به طول حدود ۲۷ کیلومتر، هم‌اکنون با ۲۲ ایستگاه در حال بهره‌برداری بوده و یکی از خطوط مهم شبکه حمل‌ونقل ریلی پایتخت به شمار می‌رود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.