نورافکن: بازی با نیوزیلند مهم است

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:30
امید نورافکن اعتقاد دارد تیم ملی ایران شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی دارد.

​امید نورافکن هافبک تیم سپاهان که امروز در دیدار دوستانه درون تیمی به میدان رفت، پس از این بازی گفتگویی را با خبرنگاران در میکسدزون انجام داد و با آنها برای دقایقی صحبت کرد.

نورافکن در ابتدای صحبتهایش گفت:  به نظر من مطمئناً این اردویی که حالا ما داشتیم تو این تقریبا ۲۰ روز مطمئناً کمک میکند به تیم ملی در جام جهانی و مخصوصاً به بازیکنانی که تو لیگ کشورمان بازی می‌کنند. امیدوارم که این اردو به بازیکنانی که در لیگ بازی می‌کنند در جام جهانی بتواند کمک کند و عملکرد خوبی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ در عملکرد بازیکنان تاثیر منفی داشته است؟ عنوان کرد: تعطیلی لیگ مطمئناً تاثیرش را در شرایط فیزیکی، ذهنی و... روی بازیکنان می‌گذارد ولی این اردویی که الان ۲۰ روزه برای ما تدارک دیدند مطمئناً به بازیکنان کمک می‌کند. اما من هم قبول دارم که تعطیلی لیگ ضربه میزند.

 

نورافکن در مورد شانس صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی اظهار داشت: نظر شخصی من این است که ما میتوانیم از گروهمان صعود کنیم چون سه تا تیم صعود می‌کنند و به نظر خودم اولین بازی با نیوزیلند می‌تواند خیلی سرنوشت‌ساز باشد و ما توانایی برنده شدن در این نوع بازی‌ها را داریم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.