تاکید پاکستان و چین بر ضرورت ادامه آتش‌بس میان ایران و آمریکا

اقتصادنیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:30
اقتصادنیوز: وزیر خارجه چین از نقش میانجی‌گرانه و سازنده پاکستان در کاهش تنش‌های منطقه‌ای حمایت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزیر خارجه پاکستان و همتای چینی او در گفت‌وگویی تلفنی درباره تحولات منطقه، میانجی‌گری میان ایران و آمریکا و امنیت تنگه هرمز رایزنی کردند.

محمد اسحاق دار وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد در گفت‌وگو با وانگ یی، دو طرف درباره تلاش‌های پاکستان برای تسهیل تعامل میان ایران و آمریکا تبادل نظر کرده‌اند.
 وزیر خارجه چین از نقش میانجی‌گرانه و سازنده پاکستان در کاهش تنش‌های منطقه‌ای حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف بر ضرورت حفظ آتش‌بس پایدار تأکید کردند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.