نیرو‌های داوطلب در جنگ تحمیلی سوم به کمک آتش نشانی آمدند

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:57
رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران، گفت: استفاده از نیرو‌های داوطلب در جریان جنگ تحمیلی سوم کمبود نیروی امداد رسان را پوشش داد

**نیرو‌های داوطلب در جنگ تحمیلی سوم به کمک آتش نشانی آمدند//لطفا عکس با کیفیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  قدرت‌الله محمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: استفاده از داوطلبان آتش‌نشانی و بهره‌گیری از نیرو‌های جدید، باعث شد در طول جنگ تحمیلی سوم هیچ کمبودی در عملیات امدادرسانی احساس نشود.

وی افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی ۲۴ ساعته پای کار بودند و با تجهیزاتی که پیش‌بینی و تهیه شده بود، توانستیم خدمات امدادی را به بهترین شکل ارائه دهیم. خوشبختانه برخلاف جنگ ۱۲ روزه که نیاز به کمک نیرو از شهر‌های دیگر داشتیم، این بار با نیروی داخلی و تازه‌وارد توانستیم شرایط را مدیریت کنیم.

محمدی ادامه داد: حضور داوطلبان آتش‌نشانی، نقش مهمی در تقویت توان عملیاتی و ارائه خدمات به موقع به شهروندان داشته است و تمامی اقدامات با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق انجام شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.