سهم ۳۵ درصدی کمیته امداد در اجرای سند اشتغال خرم‌آباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:19
خرم‌آباد - فرماندار خرم‌آباد از سهم ۳۵ درصدی کمیته امداد در اجرای سند اشتغال این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین درمنان در جریان دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، از خدمات شایسته این مجموعه در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه در شرایط جنگ تحمیلی سوم و همچنین نقش‌آفرینی در اجرای سند توسعه راهبردی و اشتغال شهرستان، تقدیر شد.

وی با اشاره به اهمیت عملکرد دستگاه‌های حمایتی، عنوان کرد: کمیته امداد با حضور مؤثر در میدان خدمت‌رسانی، به‌ویژه در شرایط جنگ تحمیلی سوم، نقش قابل‌توجهی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ایفا کرده است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به سهم این نهاد در اجرای برنامه‌های اشتغال، افزود: از مجموع شش هزار و ۴۷ فرصت شغلی پیش‌بینی‌شده در سند اشتغال شهرستان، دو هزار و ۱۲۰ شغل معادل حدود ۳۵ درصد در حوزه مأموریتی کمیته امداد تعریف و در دستور کار قرار گرفته که نشان‌دهنده جایگاه مهم این دستگاه در تحقق اهداف اشتغال‌زایی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.