آیین پاسداشت زبان فارسی برگزار می‌شود

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:13
آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، نشست پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، روز شنبه، بیست و ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ از ساعت ۱۰ صبح در تالار استاد مجتبی مینوی در فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار خواهد شد.
همزمان با برگزاری این آیین، از شرکت‌کنندگان در پویش جهانی «فارسی، زبان فرهنگ و تمدن ایرانی» تجلیل خواهد شد. بنیاد سعدی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این پویش را با هدف ترویج زبان فارسی و معرفی فرهنگ، تمدن، هویت و اندیشۀ ایرانی در میان فارسی‌آموزان سراسر اجرا کرده است.
آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور، پیشکسوتان، استادان، پژوهشگران و دوست‌داران زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود و شرکت علاقه‌مندان در آن آزاد است.

آیین پاسداشت زبان فارسی برگزار می‌شود

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.