سازمان اداری و استخدامی با ابلاغ بخشنامهای ساعت کاری دستگاههای اجرایی از 26 اردیبهشت تا 15 شهریور تعیین کرد. براساس این بخشنامه ساعت کاری از ساعت 7 تا 13 خواهد بود.
سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامهای به دستگاههای اجرایی، ساعت کاری جدید بانکها و ادارات دولتی را ابلاغ کرد.
به گزارش فرارو، بر اساس این بخشنامه ساعت کاری جدید دستگاههای اجرایی از تاریخ 26 اردیبهشت تا 15 شهریور ساعت 7 تا 13 تعیین شده است.
در ادامه بخشنامه آمده است: «شهرداریهای سراسر کشور نیز موظفند برنامهریزی لازم را برای بهرهگیری حداکثری از ناوگان حملونقل عمومی درونشهری متناسب با ساعات جدید فعالیت دستگاههای اجرایی انجام دهند.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.