جمع آوری ۵ نفر از اتباع غیرمجاز در مراغه

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 16:05
مراغه- فرمانده انتظامی مراغه از جمع آوری تعداد ۵ تبعه خارجی که بصورت غیرمجاز وارد شهرستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود اتباع بیگانه به سطح شهرستان و در راستای اجرای طرح هجرت و برخورد با ورود اتباع غیرمجاز و غیرقانونی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران بااشراف اطلاعاتی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی تعداد ۵ نفر تبعه غیرمجاز را در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و جمع آوری کردند.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: در جهت ساماندهی اتباع غیرمجاز افراد جمع آوری شده، طی هماهنگی های به عمل آمده، به کشورهای خودشان بازگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و بکارگیری اتباع بیگانه، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.