تمدید استفاده رایگان از مترو و اتوبوسرانی تهران تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:49
شهردار تهران از تمدید استفاده رایگان از مترو و اتوبوسرانی تهران تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران اعلام کرد: خدمات رایگان مترو و اتوبوسرانی تا ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید شد و در جلسه شورای شهر به زودی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح خط ۷ متروی تهران افزود: پیش از این خدمات رایگان مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۲۲ اردیبهشت ماه تمدید شده بود. 

وی ادامه داد: جلسه امروز شورای شهر برگزار نشد براین اساس فعلا خدمات در این زمینه رایگان است تا در جلسه شورای شهر که ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود در مورد ادامه ارائه این خدمات به صورت رایگان تصمیم گیری شود.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.