تولید نفت در جنگ کاهش نیافت

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
وزیر نفت گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای تحت کنترل خود خیالات خامی دارد و اظهاراتی مبنی بر انفجار چاه‌های نفت مطرح می‌شود که اهل فن به آن می‌خندند.

تولید نفت در جنگ کاهش نیافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن پاک‌نژاد، امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه نشست کارگروه بنزین که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۴۰ روز جنگ، تولید ما کاهش نداشت و فرایند صادرات به نحو مطلوب و مناسب انجام شد.

وی با بیان اینکه در طول روز‌های بعد از محاصره با چالش‌هایی مواجه بودیم، تاکید کرد: تدابیری در این‌باره گرفته شده و این روند کماکان ادامه دارد.

وزیر نفت در این نشست با بیان اینکه بسیاری از کشور‌هایی که درگیر جنگ تحمیلی سوم نبودند، به مدیریت مصرف بنزین روی آورده‌اند، گفت: ایران به عنوان یک طرف این جنگ آسیب‌هایی از سوی دشمن به زیرساخت‌هایش در حوزه تولید بنزین وارد شد، بنابراین باید با مدیریت مصرف، نیازی به واردات نداشته باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.