هندبالیست قرچکی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 10:10
قرچک- رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک، از اعزام نیایش منصوری، هندبالیست نوجوان این شهرستان، به نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

محسن خادمی،در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعزام نیایش منصوری، هندبالیست نوجوان این شهرستان، به نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

خادمی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: نیایش منصوری امروز در قالب تیم ملی زیر ۱۶ سال دختران ایران، تهران را به مقصد آلماتی قزاقستان ترک کرد تا در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود.

وی افزود: ملی‌پوشان کشورمان در دور نخست با تیم‌های چین، قزاقستان، هنگ‌کنگ، قرقیزستان و ازبکستان رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک در پایان ابراز امیدواری کرد: این بازیکن آینده‌دار در کنار دیگر ملی‌پوشان کشورمان با درخشش در این رقابت‌ها، افتخاری دیگر برای ایران اسلامی رقم بزند.

*عکس تزئینی می باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.