۲۲ دستگاه موتورسیکلت در بوستان‌های مبارکه توقیف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:24
اصفهان-فرمانده انتظامی مبارکه گفت: در اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در بوستان‌های مبارکه توقیف شد و این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف، فاقد مدارک، مزاحم و دارای پلاک مخدوش، با هدف پیشگیری از وقوع جرم در سطح این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: این طرح روز گذشته با تمرکز بر بوستان‌های شهر مبارکه و توسط یگان امداد و یگان ضربت به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه آن، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و قانون‌گریز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با تأکید بر تداوم برخورد با هنجارشکنان تصریح کرد: پلیس با هرگونه تخلف، جرم و رفتارهایی که موجب سلب آرامش و ایجاد نارضایتی شهروندان شود، برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.