اجرای پویش «وطنم» با تمرکز بر آموزش شهروندی در تجمعات شبانه مشهد 

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:19
مشهد- پویش «وطنم» با محوریت آموزش شهروندی و ارتقای آگاهی عمومی در تجمعات شبانه شهر مشهد آغاز شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «وطنم» با محوریت آموزش شهروندی و ارتقای آگاهی عمومی در تجمعات شبانه شهر مشهد آغاز شد.این طرح با مشارکت اداره کل و پنج سازمان تابعه حوزه محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد اجرا می‌شود و بر آموزش مسائل اولویت‌دار شهری در قالب برنامه‌های تعاملی و خانوادگی تمرکز دارد.

در قالب این پویش، محتوای آموزشی متناسب با گروه‌های سنی کودک، نوجوان و خانواده تولید و ارائه شده است.

شهروندان در ایستگاه‌های آموزشی با برنامه‌هایی همانند آموزش‌های مرتبط با مدیریت مصرف آب، بازی‌های آموزشی، تمرین فرار از دود و نحوه استفاده از خاموش‌کننده آشنا می‌شوند.

همچنین آموزش اهمیت حفظ و توسعه پوشش گیاهی با استفاده از تن‌پوش «درخت من» و ارائه بسته‌های آشنایی با مشاغل مزاحم شهری از دیگر بخش‌های این طرح به شمار می‌رود که با هدف ارتقای نظم و مسئولیت‌پذیری اجتماعی اجرا می‌شود.

نخستین ایستگاه پویش «وطنم» از چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه به مدت هفت روز، از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در تقاطع بلوار دانشجو و وکیل‌آباد برپا می‌شود و خدمات آموزشی و تفریحی را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.