انشعاب سرقت از خطوط لوله نفت در باوی بسته شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 21:09
اهواز ـ فرمانده انتظامی شهرستان باوی از کشف انشعاب غیر مجاز خط لوله نفت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن شیخی سعید اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر سرقت از انشعابات اصلی خط لوله نفت خام در این شهرستان، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ باوی پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم و هماهنگ محل اصلی انشعاب لوله قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی با اشاره به شناسایی متهم و تلاش برای دستگیری تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت به جد در دستور کار پلیس قرار دارد و با خاطیان برخورد قاطعانه قانونی صورت می پذیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.