از سرگیری جنگ تمام عیار روی میز ایران و آمریکاست؟

فرارو دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 19:55
استاد دانشگاه قطر گفت: فکر می‌کنم ما شاهد تشدید مدیریت‌شده تنش‌ها میان ایران و آمریکا باشیم تا طرف مقابل را مجبور به آمدن پای میز مذاکره کنیم.

فرارو- عبدالله بندر العتیبی، استادیار امور بین‌الملل در دانشگاه قطر، می‌گوید تهران و واشنگتن ظاهرا تمایلی به ارائه امتیازات عمده برای رسیدن به توافق ندارند، اما هیچ یک از طرفین خواهان از سرگیری کامل جنگ نیستند.

به گزارش فرارو به نقل از  الجزیره، او گفت: «فکر می‌کنم ما شاهد تشدید مدیریت‌شده تنش‌ها خواهیم بود تا طرف مقابل را مجبور به آمدن پای میز مذاکره کنیم. زیرا در نهایت، اگر خواهان توافق هستید، باید یکی از طرفین خسته و آماده امتیازدهی باشد.»

او افزود: «شکاف بزرگی بین هر دو طرف وجود دارد و این نقش میانجی‌ها سخت می‌کند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.