گاز فردا در برخی مناطق شهر کاشان قطع می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 19:43
کاشان - رئیس اداره گاز شهرستان کاشان از قطع گاز در برخی از مناطق شهر کاشان در روز چهارشنبه هفته جاری به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.

سیدمهدی خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ضرورت اجرای عملیات عمرانی توسط شهرداری و نیاز به ایمن‌سازی تأسیسات، جریان گاز در برخی از مناطق کاشان در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ قطع خواهد شد.

وی ابراز کرد: این مناطق شامل ضلع شرقی خیابان آیت‌الله کاشانی، منطقه ملک‌آباد تا طاهر و منصور و ضلع شرقی خیابان فاضل نراقی از مسجد بابا ولی به طرف گذر حاجی است.

رئیس شرکت گاز تصریح کرد: زمان قطع گاز در روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ عصر خواهد بود.

وی با بیان اینکه از شهروندان ساکن در این مناطق می خواهیم در طول مدت قطع گاز، از دستکاری تجهیزات و باز نگهداشتن شیرهای وسایل گازسوز خودداری نمایید، گفت: جهت پیشگیری از حوادث احتمالی، شیر اصلی گاز (زیر کنتور) را در حالت بسته نگه دارند.

خاتمی با بیان اینکه بلافاصله پس از اتمام عملیات، مأمورین اداره گاز جهت وصل مجدد اقدام خواهند نمود، افزود: تلفن ۱۹۴ بصورت شبانه روز در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.