صعود شهرداری شهربابک به نیمه‌نهایی لیگ یک هندبال بانوان

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 18:55
کرمان- چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان درحالی امروز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت با برگزاری سه دیدار در شهر کرمان پیگیری شد که در پایان تیم شهرداری شهربابک با پیروزی ۲۹ بر ۲۲ برابر وارنا کرمانشاه توانست بین ۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی قرار بگیرد.

با نتایج به دست آمده در ۳ روز مسابقات بدین ترتیب تیم‌های شهرداری شهربابک، کاسپین قزوین، صید و ساحل لنگه(آتنا) و مقاومت شهرداری تبریز به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

اکوکارمانیا کرمان دیگر نماینده استان کرمان از صعود بین ۴ تیم بازماند تا کرمان تنها یک نماینده در این مرحله داشته باشد.

بر این اساس تیم‌ها پس از یک روز استراحت، روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در این مرحله شهرداری شهربابک باید مقابل کاسپین قزوین قرار بگیرد.

این مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و در پایان تیم قهرمان، جام را در کرمان بالای سر خواهد برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.