عربده‌کشی ۲ شرور در رستوران، تعقیب وگریز در خیابان

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 16:02
دعوا، درگیری، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل‌واوباش تمام شدنی نیست؛ پلیس با اعلام خبر دستگیری دو فرد شرور می‌گوید که با مخلان امنیت مردم مماشات ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، دو نفر از اراذل و اوباش که در یک رستوران واقع در خیابان کارگر شمالی شرارت کرده بودند توسط تیم عملیاتی ویژه‌ پلیس اطلاعات زمین‌گیر و دستگیر شدند.

ایسنا در خبری نوشت:چند روز پیش شرور سابقه‌دار کیانشهر که بلافاصله پس از آزادی با تعدادی از افرادی که با آنان خصومت داشت درگیر شده بود دستگیر شد. در پرونده دیگری هم دو نفر از عاملان شرارت در محله جیحون که با قمه و شمشیر اقدام به تخریب اموال عمومی کرده و قصد ارعاب شهروندان و اعمال فشار به رقیبان خود را داشتند دستگیر شدند.

در این پرونده هم با گزارش مردمی، پلیس در محل حضور یافت که متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و در تعقیب و گریز تلاش کردند با حمله به ماموران مانع دستگیری خود شوند اما در عملیاتی مقتدرانه و ضربتی، متهمان را زمینگیر و دستگیر کردند؛ پلیس با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد در زمینه اوباشگری و مزاحمت برای شهروندان هستند به افرادی که با اقدامات خود امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند هشدار می‌دهد که با برخورد شدید و عواقب قانونی سنگین مواجه خواهند شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.