پلمب واحد غیرمجاز ارائه خدمات دندانپزشکی در بیرجند

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 15:20
بیرجند- معاون درم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی و پلمب واحد غیرمجاز ارائه خدمات دندانپزشکی در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، احمدی از شناسایی و پلمب واحد غیرمجاز ارائه خدمات دندانپزشکی خبر داد و گفت: این محل توسط فردی فاقد صلاحیت علمی و بدون هرگونه مجوز قانونی اداره می‌شد که در زیرزمین یک منزل مسکونی، اقدام به انجام خدمات غیرمجاز دندانپزشکی از جمله عصب‌کشی و ساخت دندان می کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت این‌گونه واحدها نه تنها غیرقانونی است، بلکه به دلیل رعایت نکردن اصول کنترل عفونت، تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان محسوب می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، برخورد با مراکز غیرمجاز در حوزه درمان با جدیت دنبال خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیاک کرد: از مردم خواستاریم تا برای حفظ سلامت خود، صرفاً به مراکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت مراجعه کرده و در صورت مشاهده فعالیت افراد یا مکان‌های مشکوک، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی دانشگاه اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.