تخریب یک منزل مسکونی بر اثر انفجار مهیب در اراک

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:21
اراک- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: وقوع انفجار در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان جهانگیری اراک، منجر به تخریب ساختمان مسکونی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فضلی اظهار کرد: انفجار منزل مسکونی در خیابان جهانگیری اراک که حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه روی داد و بر اساس گفته همسایگان و کسبه محل، یک نفر در آن منزل زندگی می‌کند اما در حال حاضر مشخص نیست که در زمان وقوع حادثه در منزل حضور داشته است.

وی افزود: عملیات آواربرداری ادامه دارد و تعداد مصدومین احتمالی بعد از اتمام عملیات آواربرداری مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: مطابق شواهد و قرائن اولیه، علت احتمالی این انفجار، نشت گاز شهری بوده است اما در این خصوص هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم و علت نهایی انفجار متعاقبا اعلام خواهد شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.