بلایی که تامپون بر سر این خانم زیبا آورد!

نی نی بان دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 12:41
این خانم زیبا پاهایش را به خاطر استفاده از تامپون در دوران پریود از دست داده است، می‌پرسید چرا؟

نی‌نی بان: این خانم زیبا پاهایش را به خاطر استفاده از تامپون در دوران پریود از دست داده است، می‌پرسید چرا؟ به خاطر سندروم TSS که یک شوک سمی و عفونت است، مثلا اگر تامپون زیاد در بدن‌تان بماند ناگهان ممکن است مثل این خانم تب کنید، سرگیجه و حالت تهوع بگیرید و حتی به اندام‌هاتون آسیب خیلی جدی وارد شود، مراقب باشید.

photo_2026-05-10_20-34-40

 

 

 

منبع خبر "نی نی بان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.