توقف شباب‌الاهلی در حضور ایرانی‌ها | البطائح مجیدی همچنان امیدوار به بقا

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 21:56
البطائح یک هفته دیگر برای بقا فرصت دارد.

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امارات در حالی آغاز شد که نگاه بسیاری از هواداران فوتبال ایران به عملکرد لژیونرهای ایرانی در این رقابت‌ها دوخته شده بود. در یکی از دیدارهای مهم این هفته، شباب‌الاهلی به مصاف بنی‌یاس رفت و در مسابقه‌ای پرگل در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. همزمان، در جدالی دیگر البطائح تحت هدایت فرهاد مجیدی مقابل شارجهِ ژوزه مورایس قرار گرفت؛ دیداری که برای تیم مجیدی اهمیت زیادی در مسیر بقا داشت.

چهار مسابقه این هفته از ساعت ۱۸:۵۵ به طور همزمان آغاز شد و در یکی از آن‌ها شباب‌الاهلی در حضور ثابت مرصاد سیفی و سعید عزت‌اللهی مقابل بنی‌یاس به میدان رفت. سرخ‌پوشان خیلی زود توانستند دروازه حریف را باز کنند و محمد جمعه با گل خود تیمش را پیش انداخت. با این حال واکنش بنی‌یاس چندان طول نکشید و لیونل ورده در دقیقه ۳۴ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

شاگردان سوسا تنها پنج دقیقه بعد دوباره ابتکار عمل را در دست گرفتند. یک حرکت تیمی منظم بار دیگر محمد جمعه را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم با ثبت دومین گل خود در بازی، تیمش را بار دیگر پیش انداخت تا قرمزها با امید بیشتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما روند مسابقه تغییر کرد و بنی‌یاس با فشار بیشتری بازی را دنبال کرد. این تیم سرانجام در دقیقه ۶۴ به گل تساوی رسید؛ جایی که پاس شوکوروف با ضربه فائوز عوان، کاپیتان آبی‌ها، به گل تبدیل شد تا نتیجه مسابقه دوباره برابر شود.

در ادامه، شباب‌الاهلی برای رسیدن به گل سوم دست به تغییراتی زد و از دقیقه ۶۹ سردار آزمون به جای محمد جمعه وارد زمین شد، اما این تغییر هم نتوانست قفل دفاع بنی‌یاس را باز کند. در نهایت تلاش دو تیم بی‌ثمر ماند و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در دیگر دیدار مهم این هفته، البطائح با هدایت فرهاد مجیدی برابر شارجهِ ژوزه مورایس قرار گرفت؛ مسابقه‌ای که در آن هیچ‌کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این حال البطائح در نیمه نخست عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه شارجه پیش رفت، اما تمرکز بالای خط دفاعی دو تیم اجازه تغییر نتیجه را نداد.

در جدول رده‌بندی لیگ امارات، شباب‌الاهلی با ۵۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. در پایین جدول اما رقابت برای بقا همچنان داغ دنبال می‌شود. البطائح با استفاده از شکست الفجیره برابر عجمان بار دیگر امیدوار شد و حالا با ۲۰ امتیاز در کنار الفجیره در رده سیزدهم قرار دارد. در همین حال الظفره با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده و از میان این سه تیم، تنها یک تیم می‌تواند در لیگ برتر امارات باقی بماند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.