پاشنه آشیل بزرگ ایران مقابل آمریکا

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 11:16
ملی‌پوشان ایران مقابل آمریکا در بیشتر فاکتورهای فنی نمایش امیدوارکننده‌ای داشتند، اما ضعف در دریافت اول، همه آن عملکردهای خوب را کمرنگ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، دیروز برابر آمریکا با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا پنجمین باخت خود را در این مسابقات تجربه کند.

با این حال، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این دیدار، به جز در بخش دریافت اول، عملکرد خوبی در سایر فاکتورهای فنی داشتند و توانستند برابر تیم قدرتمند آمریکا، بازی پایاپایی را به نمایش بگذارند؛ نمایشی که حتی تحسین اعضای تیم ملی والیبال آمریکا را نیز به دنبال داشت.

تیم ملی والیبال ایران هرچقدر در سایر بخش‌های بازی، به‌ویژه پس از دریافت سرویس حریف، عملکرد قابل قبولی دارد، در فاکتور دریافت اول همچنان با ضعف محسوسی روبه‌رو است. به نوعی می‌توان گفت دریافت‌های ضعیف، بسیاری از پیشرفت‌ها و توانایی‌های ملی‌پوشان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و اجازه نمی‌دهد کیفیت فنی این تیم به‌طور کامل نمایان شود.

شاید اگر دریافت بازیکنان ایران کمی بهتر بود، حالا جای برنده و بازنده در دیدار دیروز عوض می‌شد. به نظر می‌رسد روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، باید هرچه زودتر راه‌حلی برای این معضل مهم تیمش پیدا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.