ادعای امارات: پدافند هوایی با دو پهپاد ایرانی مقابله کرد

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 14:56
وزارت دفاع امارات ادعا کرد که با دو پهپاد شلیک شده مقابله کرده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

امارات مدعی مقابله با حملات پهپادی شد.

به گزارش مهر به نقل از الحدث،  وزارت دفاع امارات ادعا کرد که با دو پهپاد شلیک شده از سمت ایران مقابله کرده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

ساعتی قبل نیز ارتش کویت خبر داد که امروز تعدادی پهپاد متخاصم را رصد کرده است.

ارتش کویت ضمن اشاره به رصد چند پهپاد در حریم هوایی خود، از مقابله با این پهپادها خبر داد.

ارتش کویت به منشاء این حملات اشاره‌ای نکرد.

وزارت دفاع قطر نیز اعلام کرده بود که یک کشتی تجاری که از ابوظبی حرکت کرده بود در آبهای بین المللی در شمال بندر مسیعید صبح امروز یکشنبه هدف حمله پهپادی قرار گرفت که همراه با آتش سوزی محدود بود و تلفاتی به همراه نداشت. این کشتی پس از مهار حریق به سمت بندر مسیعید به حرکت خود ادامه داد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.