سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی ضمن اشاره به اینکه هر تعرضی به شناورهای ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران مواجه خواهد شد، یاد آورد که بهترین راه برای آمریکا عادت به نظم منطقه ای جدید است.
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «از امروز خویشتنداری ما تمام شد، هر تعرضی به شناورهای ما، با پاسخ سنگین و قاطع ایران به شناورها و پایگاههای آمریکایی مواجه خواهد شد.»
او افزود: «ساعت در گذر زمان و به ضرر آمریکایی هاست به نفعشان هست که حماقت نکنند و خود را در باتلاقی که افتادهاند بیشتر فرو نبرند، بهترین راه، تسلیم شدن و دادن امتیاز است. باید به نظم منطقه ای جدید عادت کنید.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.