وزیر خارجه قطر با روبیو و ویتکاف دیدار کرد

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 12:09
وزرای امور خارجه قطر و آمریکا در دیدار خود درباره وضعیت منطقه و میانجیگری قطر برای کاهش تنش‌ها، صحبت کردند.

وزارت خارجه قطر اعلام کرد که شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، در میامی با مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، و استیو ویتکاف، فرستاده آمریکا در امور خاورمیانه، دیدار کرده است.

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای افزود که در این دیدار، مشارکت راهبردی بین دو کشور، همچنین وضعیت منطقه و میانجیگری قطر برای کاهش تنش‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این وزارت‌خانه اشاره کرد که نخست‌وزیر قطر در جریان این دیدار با روبیو و ویتکاف بر ضرورت پاسخگویی همه طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگرانه تأکید کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.