پاشینیان: سرزمین‌های ازدست‌رفته در قره‌باغ هرگز به ما تعلق نداشت

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 11:57
نخست‌وزیر ارمنستان گفت: سرزمین‌هایی که ایروان به از دست دادنشان در مناقشه قره‌باغ متهم می‌شود، هرگز به این کشور تعلق نداشتند.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، دیروز در اظهاراتی خطاب به مردم این کشور درباره منطقه قره‌باغ پرسید «چطور آن سرزمین مال ما بود؟ در آنجا مدرسه، مهدکودک و کارخانه ساختیم، زندگی کردیم... اما اساساً، مال ما نبود». او همچنین جنبش موسوم به قره‌باغ را که در سال ۱۹۸۸ آغاز شد، اشتباهی مرگبار توصیف کرد.

به گزارش رسانه‌های ارمنستانی، پاشینیان در سخنرانی خود در روستای کورنیدزور گفت این ادعا که ارمنستان سرزمین خود را از دست داده، نادرست است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.