مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اعلام کرد در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان بیش از ۱۰۰ کیلووات از پنلهای خورشیدی پایتخت آسیب دیده است. به گفته او روند اجرای مجدد این تجهیزات آغاز شده و قرار است پنلهای خسارتدیده تا پایان سال با نمونههای جدید جایگزین شوند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از آسیب دیدن بخشی از پنلهای خورشیدی پایتخت در جریان حملات اخیر خبر داد و اعلام کرد در مجموع بیش از ۱۰۰ کیلووات از این تجهیزات دچار خسارت شده است.
او با اشاره به پیامدهای «جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان» گفت در پی این حملات بخشی از زیرساختهای تولید انرژی خورشیدی در تهران آسیب دیده اما روند بازسازی و اجرای مجدد این پنلها در حال انجام است.
به گفته مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران، برنامهریزی شده است تمامی پنلهای آسیبدیده تا پایان سال با تجهیزات جدید جایگزین شوند تا ظرفیت تولید انرژی خورشیدی در پایتخت به وضعیت پیشین بازگردد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.