پاکستان: به میانجیگری در منطقه ادامه می‌دهیم

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 09:39
فرمانده ارتش پاکستان به تلاش های کشورش برای تحقق صلح دائمی در منطقه از طریق ایفای نقش میانجیگری اشاره کرد.

فرمانده ارتش پاکستان تاکید کرد، اسلام آباد نقش میانجیگر بی طرف در خاورمیانه را با هدف تحقق صلح دائمی ایفا می کند.

به گزارش الجزیره، وی اضافه کرد، پاکستان تمام تلاش خود را برای موفقیت این میانجیگری به کار می گیرد و به این مسیر ادامه می دهد.

پیشتر نیز شهباز شریف نخست وزیر پاکستان تاکید کرده بود که اسلام آباد همچنان قاطعانه متعهد به حمایت از تمام تلاش‌هایی است که خویشتنداری و حل مسالمت‌آمیز درگیری‌ها را از طریق گفت‌وگو و دیپلماسی ترویج می‌دهد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.