حمله انتحاری با خودرو بمب‌گذاری‌شده به پاسگاه پلیس در پاکستان

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 01:52
به گفته پلیس: مهاجمان ابتدا خودرو حامل مواد منفجره را مقابل ایست بازرسی منفجر کردند. سپس وارد محل شده و به‌سوی نیروهای پلیس آتش گشودند.

در شمال‌غرب پاکستان، یک حمله انتحاری با خودرو بمب‌گذاری‌شده به یک پاسگاه پلیس در حومه شهر بنّو دست‌کم سه افسر پلیس را به قتل رساند.

به گفته پلیس: مهاجمان ابتدا خودرو حامل مواد منفجره را مقابل ایست بازرسی منفجر کردند. سپس وارد محل شده و به‌سوی نیروهای پلیس آتش گشودند.

یگان‌های کمکی که به محل اعزام شدند نیز در کمین مهاجمان گرفتار شده و تلفات بیشتری ثبت شد.

گزارش‌هایی وجود دارد که مهاجمان از پهپاد نیز در این حمله استفاده کرده‌اند.

مقام‌ها نگران‌اند که بخش عمده نیروهای حاضر در پاسگاه ــ حدود ۱۵ نفر ــ کشته شده باشند و ساختمان تقریباً به‌طور کامل تخریب شده است.

منبع: چندثانیه

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.