بنزین در پاکستان لیتری ۳۰۰ هزار تومان شد

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 18:00
قیمت هر لیتر بنزین در پاکستان با افزایش 14.9 روپیه به 414 روپیه (حدود 300 هزار تومان) رسیده است.

وزارت نفت پاکستان با صدور ابلاغیه‌ای رسمی اعلام کرد: قیمت هر لیتر بنزین در این کشور با افزایش 14.9 روپیه به 414 روپیه (حدود 300 هزار تومان) رسیده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این اعلامیه قیمت گازوئیل نیز با افزایش 15روپیه‌ای به 414 روپیه در هر لیتر افزایش یافت.

منابع وزارت نفت پاکستان اعلام کردند همزمان با افزایش قیمت سوخت، میزان عوارض دولتی موسوم به «لِوی» نیز افزایش یافته است.

وزارت نفت پاکستان تأکید کرد قیمت‌های جدید از امروز (شنبه) اجرایی شده است و به‌مدت یک هفته اعتبار خواهد داشت.

افزایش دوباره قیمت سوخت در حالی صورت می‌گیرد که پاکستان در هفته‌های اخیر با نگرانی‌های فزاینده درباره هزینه‌های انرژی، فشار تورمی و وابستگی شدید به واردات نفت مواجه بوده است.

کارشناسان هشدار می‌دهند ادامه روند افزایشی قیمت سوخت می‌تواند تأثیر مستقیمی بر هزینه حمل‌ونقل و قیمت کالا‌های اساسی در این کشور داشته باشد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.